
Türkiye tüketici teknolojisi ürünleri pazarı, 2013'ün üçüncü çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 25,5 büyüyerek 8,2 milyar liralık ciroya ulaştı.
GfK TEMAX Türkiye 2013 üçüncü çeyrek sonuçlarına göre, tüketici teknolojisi ürünleripazarı, üçüncü çeyrekte de büyümeye devam etti. Tüketici teknolojisi ürünleri pazarı, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 25,5'lik büyümeile 8,2 milyar liralık ciro elde etti. Üçüncü çeyrekte, okulların açılması ve bayram tatilleri,pazarın dinamizmine katkı sağladı. Söz konusupazar, geçen yıla göre adet bazında da yüzde 6,5 büyüdü.
Üçüncü çeyrek boyunca, sırasıyla telekom (Telco), bilişim teknolojileri (IT), ofis ekipmanları ve sarf malzemeleri (OE), büyük beyaz eşya (BBE), küçük ev aletleri (KEA) ve tüketici elektroniği (CE) pozitif büyüme oranları sergilerken, görüntüleme (foto) sektörü cirosal olarak bir önceki döneme oranla daraldı. Önceki yılın üçüncü çeyreğine göre en yüksek cirosal artış performansı ve pazara en büyük katkı telekom sektöründe görüldü. Telekom sektörü, bu dönemde bir önceki yılın aynı çeyreğine göre yüzde 46 büyüyerek 2,7 milyar lira ciro elde etti.
ÇAMAŞIR MAKİNELERİ EN ÇOK BÜYÜYEN KATEGORİ OLDU
Bu yılın üçüncü çeyreğinde büyük beyaz eşya sektörü yüzde 14 büyüyerek 2,1 milyar liralık ciroya ulaştı. Çamaşır makineleri bu dönem en çok büyüyen kategori oldu. Küçük ev aletleri sektörü, 2013'ün üçüncü çeyreğinde de sağlıklı büyümesini sürdürdü ve 2012'nin aynı dönemine göre yüzde 11.6 büyüyerek 662 milyon TL ciroya ulaştı.
GfK TEMAX Türkiye 2013 üçüncü çeyrek sonuçlarına göre, tüketici teknolojisi ürünleripazarı, üçüncü çeyrekte de büyümeye devam etti. Tüketici teknolojisi ürünleri pazarı, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 25,5'lik büyümeile 8,2 milyar liralık ciro elde etti. Üçüncü çeyrekte, okulların açılması ve bayram tatilleri,pazarın dinamizmine katkı sağladı. Söz konusupazar, geçen yıla göre adet bazında da yüzde 6,5 büyüdü.
Üçüncü çeyrek boyunca, sırasıyla telekom (Telco), bilişim teknolojileri (IT), ofis ekipmanları ve sarf malzemeleri (OE), büyük beyaz eşya (BBE), küçük ev aletleri (KEA) ve tüketici elektroniği (CE) pozitif büyüme oranları sergilerken, görüntüleme (foto) sektörü cirosal olarak bir önceki döneme oranla daraldı. Önceki yılın üçüncü çeyreğine göre en yüksek cirosal artış performansı ve pazara en büyük katkı telekom sektöründe görüldü. Telekom sektörü, bu dönemde bir önceki yılın aynı çeyreğine göre yüzde 46 büyüyerek 2,7 milyar lira ciro elde etti.
ÇAMAŞIR MAKİNELERİ EN ÇOK BÜYÜYEN KATEGORİ OLDU
Bu yılın üçüncü çeyreğinde büyük beyaz eşya sektörü yüzde 14 büyüyerek 2,1 milyar liralık ciroya ulaştı. Çamaşır makineleri bu dönem en çok büyüyen kategori oldu. Küçük ev aletleri sektörü, 2013'ün üçüncü çeyreğinde de sağlıklı büyümesini sürdürdü ve 2012'nin aynı dönemine göre yüzde 11.6 büyüyerek 662 milyon TL ciroya ulaştı.
AA
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder